10 mei - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu 10 mei - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu

10 mei

Blijf op de hoogte en volg Jan

10 Mei 2015 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Heb nog steeds problemen met internet maar het is erg zonnig hier 28 graden

  • 10 Mei 2015 - 21:17

    Denise:

    hoi hoi, klopt wifi heeft problemen in Spanje ik las het bij Johan van wie ik vertelde dat hij de Camino aan het fietsen is.
    Fijn dat het lopen goed gaat, al een heel eind afgelegd knap!

  • 10 Mei 2015 - 21:51

    Harry:

    De rooij de eerste 100 km heb je er al weer opzitten zonder problemen
    je voorbereiding is dus niet voor niets geweest .

    Hier in beek en esbeek wordt je al gemist
    de omzet in de horeca daalt Door jouw afwezigheid.
    Ga lekker Door en hou de moet erin
    gr van je golfmaatjes

  • 11 Mei 2015 - 09:51

    Wies:

    Ha die Jan,

    De eerste week zit er bijna op, wat gaat het snel. Fijn dat het zo goed gaat... ik blijf je volgen!


    groetjes,
    Wies

  • 11 Mei 2015 - 12:18

    Willem Adriaanse:

    Ha die Jan,
    Ik had je gebeld om succes te wensen, maar dat heb je waarschijnlijk gemist. Heb gisteren deze site vei Harrie gekregen. Ik wens je als nog veel succes en ik blijf je volgen. Groetjes Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calzadilla de la Cueza

Jan

De Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella van Jan de Rooij.

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 13031

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: