11 mei - Reisverslag uit Sahagún, Colombia van Jan Rooij - WaarBenJij.nu 11 mei - Reisverslag uit Sahagún, Colombia van Jan Rooij - WaarBenJij.nu

11 mei

Blijf op de hoogte en volg Jan

11 Mei 2015 | Colombia, Sahagún

Verslag ging weer niet goed. Probeer het nog een keer! 30 graden maar toch weer 28 km gelopen. Sodeju wat is het mooi hier. Zit in de provincie Leon en het landschap zie je elke dag veranderen. Aan kerken geen gebrek, vraag me alleen af of ze genoeg priesters hebben om ze te bemannen! Zal proberen een videotje van de stad op de site te plaatsen. Er gebeurd veel op de Camino. Buen Camino Jan

• 11 Mei 2015 - 18:10

Monique:

En zo is iedere dag weer een beleving lees en hoor ik via Skype (wat een medium).
    De lange voorbereiding werpt tot nu toe zijn vruchten af. Je bent hebt een goede
    conditie en de voetjes doen het ook goed ;-) Vanaf het plan dat je had om de Camino
    te gaan lopen wist ik zeker dat je deze bijzondere tocht zou volbrengen.
    Bijzonder om allerlei mensen met verschillende nationaliteiten te ontmoeten ook goed
    voor je Engels. Mag toch hopen dat je je Nederlands niet verleerd!!
    Heb zoveel respect voor dat je deze uitdaging bent aangegaan maar vooral mooi
    dat je zo geniet iedere dag opnieuw.
    Go for it en weet Santiago de Compostella komt telkens een stukje dichterbij.
    Ben blij dat ik nog een voorstelling van deze plaats kan maken omdat ik er lang geleden
    ben geweest. De kerk (je weet ik ben van de kaarsjes....) staat mij nog heel goed bij,
    echt prachtig. Je zult het zien!!!
    Adios, Pellegrino

• 11 Mei 2015 - 19:09

Denise:

Wat fantastisch dat je zoveel indrukken hebt gekregen van de prachtige omgeving. Je vreet kilometers en doet het goed, maakt mooie foto,s zodat we hier ook een beetje door jouw ogen de tocht meemaken.
    De tijd vliegt je doet het prima ben trots!!