16en17 mei - Reisverslag uit Astorga, Brazilië van Jan Rooij - WaarBenJij.nu 16en17 mei - Reisverslag uit Astorga, Brazilië van Jan Rooij - WaarBenJij.nu

16en17 mei

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Mei 2015 | Brazilië, Astorga

Gisteren was ik in Hospital de Orbiga een klein plaatsje waar nog heel veel te zien is uit de Romeinse tijd( Zie foto van de 300 meter lange brug.)Vandaag ben ik aangekomen in Astorga een mooi stadje met een een Kathedraal getekend door Goudi. Bij sommige Peregrinos begint de vermoeidheid te slaan. Er zijn er nu we de bergen in gaan afhaken door allerlei problemen. Vooralsnog nog heb ik weinig problemen, maar dat komt mede door mijn voorbereiding. Ik ga nu Astorga verkennen, dus: Adios Amigos

• 17 Mei 2015 - 14:56

Denise:

Echt knap dat het zo goed met je gaat, je hebt al een hele afstand afgelegd. Het blaartje is dus goed genezen? Op naar een nieuwe week hoop dat die net zo fijn verloopt als deze afgelopen (letterlijk) week.
    Veel groetjes.

• 17 Mei 2015 - 16:23

Meggi En Heino:

Fijn dat het goed gaat.Geniet ervan en we hopen dat er nog vele mooie wandelingen volgen.

• 17 Mei 2015 - 18:13

Margarine Kouwenberg:

Hoi jan,
    wij hebben jou op de site gevonden. Heel leuk dat het zo fijn verloopt!
    Wij hopen dat je nog heel veel mooi weer hebt,zodat je jou pelgrimstocht goed kan volbrengen!
    Heel veel succes en vlug tot ziens,
    groetjes,
    Ad en Marga

• 18 Mei 2015 - 12:18

Wies:

Ha die Jan,

Geniet maar weer van de mooie week die er aan komt!

Veel groetjes,
    Wies

• 18 Mei 2015 - 13:07

Monique:

Ola Perregrino!
    Telkens als we skypen vraag je mij of ik je site nog bekeken heb en zie hier.
    Het is iedere keer weer bijzonder te horen dat je tot nu toe de afstanden met gemak loopt
    en nog belangrijker zonder blessures (houden zo).
    Zoals je schrijft komt dit door de goede voorbereiding. Klopt, je hebt een heel lange periode
    wekelijks een aantal flinke wandelingen gemaakt en vrijwel iedere zaterdag een lange wandeling
    met mij. Doordat je alles zo goed uitstippelde was het iedere keer een andere route op plaatsen
    in de omgeving van Hilvarenbeek die zo prachtig zijn. Na een volle werkweek is dit bijkomen.
    Nu volg ik en veel lieve mensen samen met jou de route die je momenteel aflegt en het blijft
    boeiend. Merk dat je geniet van ontmoetingen met mensen over de hele wereld, het samen
    eten men hen (samenstelling wisselt dagelijks). Dat Engels van jou maakt grote sprongen!!!
    Fijn dat je zo geniet van elke dag, ieder moment en de tocht die je maakt. Ben zo blij voor je
    maar vooral trots dat je dit toch maar flikt. Nick, die pa van jou is een wonder op zich maar dat
    wisten we al ;-) !! Ga zo door, Santiago de Compostella komt nu stukje bij beetje in zicht......
    Liefs, Monique