Camino 20 mei - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu Camino 20 mei - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu

Camino 20 mei

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 Mei 2015 | Spanje, Ponferrada

Ben nu in Ponferrada aangekomen,is een wat oudere stad met heel veel cultuur. Eigenlijk geld dat voor de hele Camino. Het was een spannende dag voor mij met moeilijke afdalingen,maar het is weer gelukt. Ik zit nu in de voorloper van een wijn gebied, dus ik zal het bier moeten omzetten in wijn!! Is natuurljk voor een Bourgondiër als ik geen probleem. Wel moet ik zegen dat men zoals we weten later eten en dat is voor een Peregrino wel eens vervelend omdat die erg vroeg uit bed moeten, maar ja wat maakt het uit. Tot morgen. Adios Amigos

  • 20 Mei 2015 - 19:33

    Pieter En Corrie:

    Met wijn is ook niets mis mee Jan. We vinden het goed dat je zo doorzet. Volgens ons ben je op de helft dus nog twee weken er tegen aan. Veel sterkte.

    Corrie en Pieter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Ponferrada

Jan

De Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella van Jan de Rooij.

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13028

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: