23 mei - Reisverslag uit Cebrero, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu 23 mei - Reisverslag uit Cebrero, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu

23 mei

Blijf op de hoogte en volg Jan

23 Mei 2015 | Spanje, Cebrero

Het was afzien vandaag een barre tocht door de bergen door stijle smalle paden bezaait met stenen en rotsblokken naar O Cebreiro een dorpje bovenop de berg. Maar boven aangekomen word je beloond met een schitterend uitzicht naar alle kanten en dat is genieten. Tevens liet een wegwijzer me zien dat het nog maar n dikke 150 km naar Santiago is. Morgen nog een stukje klimmen en dan bergafwaarts naar Triacastela. Het is erg zonnig maar toch fris, dus mooi weer om te lopen. Voor nu ga ik genieten van mijn biertje en straks nog een lekker wijntje. Ik zal zeggen Adios Amigos

• 23 Mei 2015 - 18:07

Caminofrans:

Ola Pelegrino Johannes,
    Je gaat als een speer. Knap van je dat je te voet bovenop bent geraakt! Ik heb zelf in 2012 een taxi moeten nemen om daar te komen.
    Geniet nog maar efkes want voordat jehetweet sta je weer in SdC en is je reis weer voorbij!!
    Gegroet

Knap Jan geniet ervan , wij zijn best jaloers TOP

• 24 Mei 2015 - 13:18

Ad En Marga:

Hoi Jan,
    Goede prestatie! Nu kun je ook op de golfbaan voortaan wat makkelijker over de heuveltjes komen! Succes gr Ad en Marga