1 juni - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu 1 juni - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jan Rooij - WaarBenJij.nu

1 juni

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Juni 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Het is al weer 1 juni en mijn reis ziet er op, morgen weer naar huis en dat word tijd anders vervreemd ik van mijn familie vrienden en kennissen. Het was een hele belevenis met gelukkig vele mooie momenten waar je waarachtig kippenvel van kreeg. Zo ook vandaag; ik ben niet direct een kerkganger, maar heb vandaag de pelgrimsmis bijgewoond. Ik moet zeggen heel bijzonder en natuurlijk voor degene die daar waarde aan hecht div. kaarsen aangestoken. Nou hier zullen jullie het moeten doen, want mijn missie is hiermede volbracht. Ik zal zeggen Adios Amigos. Jan

  • 01 Juni 2015 - 15:48

    Wies:

    Ha die Jan,

    'Missie inderdaad geslaagd'!!

    Goede terugreis en tot snel.

    Groetjes,
    Wies

  • 01 Juni 2015 - 20:08

    Pieter De Groot:

    Hallo Jan,

    Geweldig dat je het volbracht hebt. We wensen je een goede terugreis, en zien je binnenkort wel in de Bok verschijnen.

    Grioetjes, Corrie en Pieter.

  • 04 Juni 2015 - 10:38

    Hans:

    Hoi Jan,

    Goed gedaan hoor. Heel knap dat je het volbracht hebt.
    Wellicht is dit een feestje waard.

    Tot ziens

    Groeten Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Jan

De Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella van Jan de Rooij.

Actief sinds 14 Aug. 2014
Verslag gelezen: 2023
Totaal aantal bezoekers 13026

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Pelgrimsroute naar Santiago de Compostella

Landen bezocht: